loading...
dqp
نویسنده وبلاگ بازدید : 62 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

  آلرژی به حیوانات خانگی چگونه بفهمیم که به حیوان خانگی‌ آلرژی داریم؟  آیا می‌توان از بروز آلرژی نسبت به حیوان خانگی‌مان پیشگیری کرد؟ آیا حیوان‌هایی هستند که کمتر از بقیه آلرژی‌زا باشند؟  درمان حساسیت تنفسی چگونه است؟ آلرژِی ناشي از حيوانات موذي الرژي هاي تنفسي   آلرژي تماسي و …….. جهت جزوه آموزشی به لینک زیر مراجعه کنید ۱۶ صفحه    …

منبع جزوه آموزشی آلرژی و حساسیت به حیوانات ، درمان ، راه های پیشگیری سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :جزوه آموزشی آلرژی و حساسیت به حیوانات ، درمان ، راه های پیشگیری
http://filemofid.ir/%d8%ac%d8%b2%d9%88%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%84%d8%b1%da%98%db%8c-%d9%88-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 96 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

به گزارش بلاغ، ریفلاکس اسید معده در واقع بازگشت اسید معده به مری است که در اصطلاح عام به آن «ترش کردن» هم گفته می‌شود. ریفلاکس اسید معده دلایل خاصی داشته که البته بدون راه ‌حل هم نیست. 

 

راه‌های درمان ترش کردن معده 

 

بازگشت اسید چگونه انجام می‌شود

وقتی شما کمی ساندویچ میل می‌کنید، آن تکه از طریق مری وارد معده می‌شود. هنگام ورود معده، شبکه ‌ای از ماهیچه‌ ها قرار گرفته ‌اند که مانند درب ورودی عمل کرده و «اسفنکتر تحتانیِ مری» نامیده می‌شوند. بنابراین، اسفنکتر باز شده تا غذا وارد معده شود. سپس این دریچه در حالت طبیعی باید دوباره بسته شود تا نگذارد اسید وارد مری شود، اما در بعضی از افراد این‌ گونه نیست. اسفنکتر به درستی به وظیفه خود عمل نکرده و باعث می‌شود اسیدِ معده وارد مری شود که در نتیجه باعث سوزش و ناراحتی می‌شود. به این عمل بازگشت یا «ریفلاکس اسید معده» گفته می‌شود.

 

علائم ریفلاکس اسید معده

افراد چاق و سیگاری بیشتر مستعد ریفلاکس اسیده معده هستند. لبنیات پرچرب، غذاهای چرب و سرخ ‌شده، فست فودها، انواع نوشیدنی‌ های کافئین دار و گازدار و مواد غذایی محرک از جمله عوامل تشدید کننده ریفلاکس معده هستند. از جمله علائم ریفلاکس اسید معده می‌توان به سوزشِ سر دل، سرفه خشک و استفراغ نام برد. تغییر رژیم غذایی می ‌تواند تاثیر بسزایی بر علائم ریفلاکس اسید معده داشته باشد. مصرف برخی از مواد غذایی می‌تواند کمک شایانی به بهبود ریفلاکس اسید معده کند. قبل از هر چیز لازم است بدانیم که این مواد غذایی ممکن است که ریفلاکس شما را درمان نکنند، اما بر روی علائم ریفلاکس اسید معده تاثیرگذار است.

 

زنجبیل

در دوران قدیم، از این ادویه برای التیام مشکلات گوارشی استفاده می‌شد. ترکیب شیمیایی گینجرول به عنوان یک عامل کمک ‌کننده گوارشی برای انتقال غذا از مجرای دستگاه گوارشی استفاده می‌شود. بنابراین مصرف زنجبیل به هضم غذا کمک می‌کند. هضم بهتر غذا نیز به معنای ریفلاکس کمتر در طول روز است.

 

سرکه سیب

برخی به خواص درمانی سرکه سیب ایمان دارند. بهتر است که پیش از صرف غذا، به اندازه یک قاشق غذاخوری سرکه سیب مصرف کنید یا قبل از خواب آن را همراه با یک لیوان آب خنک مصرف کنید. هنوز به درستی مشخص نشده که چرا سرکه سیب تا این اندازه مفید است، اما گفته می‌شود که اسید استیک موجود در سرکه سیب سطح pH معده را تعدیل و گوارش را نیز تنظیم می‌کند. pH یک کمیت لگاریتمی است که میزان اسیدی یا بازی بودن مواد را مشخص می‌کند.

 

موز

موز را به خاطر میزان پتاسیم بالایش جزو دسته‌ مواد غذایی قلیایی در نظر می‌گیرند. موز رسیده می‌تواند با اسید معده مقابله کند. موز همچنین می‌تواند مانند یک روکش بر روی دیواره معده کشیده شود تا مانع سوزش سر دل و علائم دیگر ریفلاکس اسید معده شود. البته این را هم باید بگوییم که موز شاید به برخی از افراد نسازد، خصوصا زمانی که موز هنوز کاملا نرسیده باشد.

 

باکتری‌های پروبیوتیک

باکتری‌های پروبیوتیک گوارش را بهتر کرده و مشکلات روده را نیز التیام می‌بخشد. ترکیبات «ساکارومایسس بولاردی» و «بیفیدوس» موجود در پروبیوتیک به ریفلاکس، سوزش و دردهای معده کمک شایانی می‌کنند. پروبیوتیک به صورت مکمل غذایی و همچنین در مواد غذایی مانند ماست وجود دارند.

 

آدامس

آدامس، به ویژه پس از غذا، می‌تواند از میزان ریفلاکس اسید معده بکاهد. جویدن آدامس غدد بزاقی را تحریک کرده و همین مسئله بر روی ریفلاکس اسید معده اثر می‌گذارد، چرا که بزاق می‌تواند اسید معده را خنثی می‌کند. به طور کلی، بزاق اضافی عمل گوارش را بهتر می‌کند، زیرا اجازه نمی‌دهد اسید بالا بیاید.

 

آب آلوئه ورا

تحقیقات نشان داده که آب آلوئه ورا می‌تواند از مری به بهترین شکل در مقابل سوزش ناشی از ریفلاکس اسید معده محافظت کند. فقط حواس تان باشد که آب آلوئه ورای مصرفی از نوع خوراکی باشد.

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

راه های درمان ترش کردن غذا از راه های درمان غیردارویی بیماری ریفلاکسترش کردن غذا می توان به عواملی مانند تغییر درمان مشکل ترش کردن معده، ترش کردن، ریفلاکس، ریفلاکس معده ترش کردنترش کردن معدهرفلاکس معده چیسترفلاکس معده نوزادریفلاکس معدهرفلاکسرفلاکس چند نکته برای کاهش اسید معده ترش کردنچندنکتهبرایکاهشقرمز شدن چشم، علل و راه‌های درمان انواع بیماری های چشمی علائم عفونت ویروسیِ راه‌های درمان زخم‌معده حتما تا به حال اسم زخم‌معده را شنیده‌اید این بیماری به معنی نوعی آسیب خوش‌خیم در نشانه ترش کردن غذا گاهی اوقات علائم بازگشت اسید معده به مری رفلکس معده مبهم بوده و فرد بیمار به اشتباه ناراحتی های معده و درمان آنهمه ما ممكن است گاهي اوقات دچار حالت ترش كردگي معده شويم كه در اين وضعيت ميزان اسيد ورم معده، درمان ورم معده، علت ورم معده آکاعلائم و نشانه های ورم معده راه های درمان چطوری ورم معده را درمان کنیم؟ روش برای درمان نفخ معده با طب سنتی درمان نفخ معده با گیاهان دارویی نفخدرمان نفخعلل نفخ معدهنفخ معدهدرمان نفخ معده رودل کردن یعنی چه و علل و درمان آن چیست؟رودلکردنیعنیچهوعلل و درمان رودل احتمالا شما هم بارها واژه رودل کردن را شنیده اید اصطلاحی که بیشتر مفاهیم ریفلاکس معده چیست؟آشنایی با علائم ریفلاکس معده به مری آشنایی با نشانه‌های ریفلاکس در نوزادان مفاهیم راه های درمان ترش کردن غذا از راه های درمان غیردارویی بیماری ریفلاکسترش کردن غذا می توان به عواملی مانند تغییر در درمان مشکل ترش کردن معده، ترش کردن، ریفلاکس، ریفلاکس معده ترش کردنترش کردن معدهرفلاکس معده چیسترفلاکس معده نوزادریفلاکس معدهرفلاکسرفلاکس معده چند نکته برای کاهش اسید معده ترش کردن چندنکتهبرای قرمز شدن چشم، علل و راه‌های درمان انواع بیماری های چشمی علائم عفونت ویروسیِ راه‌های درمان زخم‌معده حتما تا به حال اسم زخم‌معده را شنیده‌اید این بیماری به معنی نوعی آسیب خوش‌خیم در معده است نشانه ترش کردن غذا گاهی اوقات علائم بازگشت اسید معده به مری رفلکس معده مبهم بوده و فرد بیمار به اشتباه تصور می ناراحتی های معده و درمان آن همه ما ممكن است گاهي اوقات دچار حالت ترش كردگي معده شويم كه در اين وضعيت ميزان اسيد معده ورم معده، درمان ورم معده، علت ورم معده آکا علائم و نشانه های ورم معده راه های درمان چطوری ورم معده را درمان کنیم؟ روش برای درمان درمان نفخ معده با طب سنتی درمان نفخ معده با گیاهان دارویی نفخدرمان نفخعلل نفخ معدهنفخ معدهدرمان نفخ معدهداروهای رودل کردن یعنی چه و علل و درمان آن چیست؟ رودلکردنیعنی علل و درمان رودل احتمالا شما هم بارها واژه رودل کردن را شنیده اید اصطلاحی که بیشتر اوقات مفاهیم ریفلاکس معده چیست؟ آشنایی با علائم ریفلاکس معده به مری آشنایی با نشانه‌های ریفلاکس در نوزادان مفاهیم درمان ترش كردن معده درمان ترش كردن معده در بارداري

مطلب راه‌های درمان ترش کردن معده در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :راه‌های درمان ترش کردن معده
http://mofidestan.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 68 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :  PowerPoint  ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد  اسلاید۲۳     •فهرست:   1- مقدمه   2- تاريخچه كاهو   3- خواص گروه سبزيجات   4-تركيبات شيميايي كاهو   5- خواص درماني كاهو   6- خواص كاهو   7- خواص تخم كاهو   8- مضرات كاهو     لینک دانلود  کمی پایینتر میباشد   …

نوشته پاور پوینت در مورد كاهو اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاور پوینت در مورد كاهو
http://filefori.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%83%d8%a7%d9%87%d9%88/
نویسنده وبلاگ بازدید : 59 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت پارکت و سقف های کاذب  فرمت فابل: پاورپوینت تعداد اسلاید: ۸۹         فهرست •مقدمه ………………………………………………………۶ •پارکت گیریلیوم …………………………………………….۷ •پارکت تابل………………………………………………….۸ •سقفهای کاذب اسپیس فریم…………………………………..۱۱ •سقف های تر کیبی …………………………………………۱۳ •کفپوش پلی اورتان………………………………………….۱۴ •کفپوش اوکسالون …………………………………………..۱۵ •تصاویر پارکت و کفپوش ………………………………….۱۶ •نتیجه گیری………………………………………………..۸۶ •پیشنهادات و انتقادات………………………………………۸۷ •منابع………………………………………………………۸۸  • …

نوشته دانلود پاورپوینت پارکت و سقف های کاذب در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت پارکت و سقف های کاذب
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%88-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b0%d8%a8-3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 59 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

شرکت گوگل امروز اعلام کرد نسخه فعلی شبکه اجتماعی خود موسوم به گوگل پلاس را از تاریخ ۲۴ ژانویه بازنشسته خواهد کرد و رابط کاربری جدید و جذابی برای آن طراحی خواهد کرد.

به گزارش صبحانه، گوگل یک بار هم این سرویس را در سال ۲۰۱۵ بازطراحی کرد و برخی قابلیت های ارتباطی و مجموعه های تازه را به آن اضافه کرد،اما از آن زمان تا به حال تغییر عمده ای در گوگل پلاس ایجاد نشده است.
بازنشستگی نسخه فعلی گوگل پلاس از هفته آینده
به گزارش  ونچربیت،  گوگل پلاس در رقابت با دیگر شبکه های اجتماعی موفق چندان مورد توجه نبوده و کاربران زیادی هم ندارد. ولی گوگل اصرار دارد تا به هر نحو ممکن بر تعداد این کاربران بیفزاید.

حتی با وجود تغییر در ظاهر و طراحی گوگل پلاس، کاربران می توانند با کلیک کردن بر روی یک لینک در پایین و گوشه چپ این سرویس به حالت کلاسیک و قدیمی آن بازگردند. اما از ۲۴ ژانویه این تغییر هم امکان پذیر نخواهد بود.

کاربرانی که هم اکنون بر روی لینک مذکور کلیک می کنند با پیامی هشداردهنده مواجه می شوند دال بر اینکه گوگل پلاس کلاسیک به زودی بازنشسته می شود و نسخه جدید آن به زودی از راه می رسد.

از جمله ویژگی های نسخه تازه گوگل پلاس می توان به پنهان کردن اظهارنظرهای کمتر مهم، امکان زوم کردن بر روی تصاویر در نسخه تحت وب گوگل پلاس و غیره اشاره کرد.

منبع : فارس



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری اقتصاد ایراننجات بانک‌‌ها از زیان‌های چندهزار میلیاردی جدول کاهش۱۱ هزارتومانی قیمت سکه بهار گلکسی اس قیمت گوشیاخبار روز تبلت و گوشینصب اندروید نوقا در گلکسی اس ۷؛ نکاتی که قبل از فلش دستی باید بدانید در حال حاضر فقط الف آیا عضویت در فیس بوک وشبکه های اجتماعی …چندی است که بحث عضویت برخی مقامات دولتی وحکومتی در فیس بوک طرح شده است پیش از این نیز خبرگزاری اقتصاد ایران نجات بانک‌‌ها از زیان‌های چندهزار میلیاردی جدول کاهش۱۱ هزارتومانی قیمت سکه بهار آزادی گلکسی اس قیمت گوشی اخبار روز تبلت و گوشی نصب اندروید نوقا در گلکسی اس ۷؛ نکاتی که قبل از فلش دستی باید بدانید در حال حاضر فقط نسخه الف آیا عضویت در فیس بوک وشبکه های اجتماعی جرم است؟ چندی است که بحث عضویت برخی مقامات دولتی وحکومتی در فیس بوک طرح شده است پیش از این نیز در این

مطلب بازنشستگی نسخه فعلی گوگل پلاس از هفته آینده در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :بازنشستگی نسخه فعلی گوگل پلاس از هفته آینده
http://mofidestan.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%b4%d8%b3%d8%aa%da%af%db%8c-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%81%d8%b9%d9%84%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 47 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

روزنامه دانش اولین روزنامه زنان ایران در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :روزنامه دانش اولین روزنامه زنان ایران
http://docz.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 52 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

هدف پژوهش: هدف گروه من از این پژوهش این است که به مردم بفهمانیم که مال و ثروت دنیا فقط برای این دنیا تقریبا خوب است امابرای اخرت هیچ تاثیری ندارد وهدف ما این است که بگوییم در این دنیا از مال و ثروت چیز های مهم تری هم هست شیوه گرد آوری اطلاعات: این سوال گروه ما از دو روش نظر سنجی و مشاهده بدست می آید. نظر سنجی: از طریق این روش می رویم در کوچه یا خیابان و حتی در مدرسه و خانه سوال را مطرح می کنیم و نظر مردم را می شنویم. مشاهده: همین طور که می بینیم همه ی مردم به هر دلایلی مال و ثروت را دوست دارند و برای آن جان هم میدهند. ابزار ثبت اطلاعات: ما برای ثبت اطلاعات از روش های گوناگونی استفاده می کنیم. یکی از روش های جمع آوری اطلاعات است.از طریق اینترنت سوال خود را مطرح کرده و نظرات مردم را می شنویم.   5 اسلاید     …

نوشته پاورپوینت چرا مردم به دنبال مال و ثروت دنیا هستند؟ اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاورپوینت چرا مردم به دنبال مال و ثروت دنیا هستند؟
http://filedanesh.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%ab%d8%b1%d9%88%d8%aa-%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 60 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که غرفه های واقعیت مجازی با آن روبرو هستند پخش فیلم های ۳۶۰ درجه میباشد که روی runtime 0.6 امکان آن موجود نبوده و توسط این برنامه میتوانید هر فیلم سه بعدی و یا ۳۶۰ درجه را بر روی عینک واقعیت مجازی oculus dk2 نمایش دهید   …

منبع برنامه پخش کننده فیلم های ۳۶۰ بر روی عینک واقعیت مجازی سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :برنامه پخش کننده فیلم های ۳۶۰ بر روی عینک واقعیت مجازی
http://filemofid.ir/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%ae%d8%b4-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-360-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%88/
نویسنده وبلاگ بازدید : 51 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: ۱۲ اسلاید                         مقدمه: در این پروژه به معرفی مختصر سوپر آلیاژها و یک سری از خصوصیات و ویژگی های آنها پرداخته شده است. سوپر آلیاژها در دنیای امروزی کاربرد زیادی دارند و این پروژه به اختصار در مورد سوپر آلیاژها توضیحاتی ارائه کرده است. پس از ۶ دهه ، سوپر آلیاژها با دوام ترین وتجاری ترین مواد برای کار در دماهای بالا ، شرایط پر تنش موتور هواپیما و توربینهای گازی صنعتی هستند.این مواد در برابر تمام تلاشهای به عمل آمده در جهت کاهش اهمیت و کاهش مصرف سوپر آلیاژها مقاومت کرده اند.استفاده عمده سوپر آلیاژها در توربینهای گازی می باشد.اکنون سوپر آلیاژها در زمینه های کاملاٌ متفاوت مانند تجهیزات نفت ، پتروشیمی و مهندسی پزشکی به کار برده شده اند. با گذر از دهه اول قرن بیست و یکم، سوپرآلیاژها ایمن به نظر می آیند. اگر چه بیش از این پیشرفت در زمینه شیمی سوپرآلیاژها میسر نیست، اما تحقیقات زیادی در این باره در حال انجام است. اصلاح سطح با به کارگیری فن آوری پوشش دادن، محدوده د …

منبع پاورپوینت درباره سوپر آلیاژها و یک سری از خصوصیات سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره سوپر آلیاژها و یک سری از خصوصیات
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1-%d8%a2%d9%84%db%8c%d8%a7%da%98%d9%87%d8%a7-%d9%88-%db%8c%da%a9-%d8%b3%d8%b1%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 66 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

فرمت وُرد ۳۵ صفحه   برخورد يا گفتگوي تمدنها مقدمه :  جهان در اواخر دهه ۱۹۸۰ شاهد تحولات چشمگير وبي سابقه اي بود نظام دو قطبي شكل گرفته در پايان جنگ جهاني دوم، سيطره انديشه كمونيسم بر اروپاي شرقي ،شوروي و بسيراي از كشورهاي جهان سوم ، جايگاه غير متعهدها و جهان سوم و نهايتاً نظامي كه از اين بحرانها به وجود آمد ، از جمله موضوعات اصلي اين برهه از زمان بود  كمونيسم به دلايل سياسي ، اقتصادي و ايدئولوژيك با بن بست روبه رو شد و پروستريكا و گلاسنوست به عنوان اقدامات اصلاحي گورباچف ، اميدي در دلها زنده نكرد  در اين شرايط حساس جمهوري هاي شوروي از آب گل آلود ماهي گرفتند و استقلال خود را اعلام نمودنيد اروپاي شرقي  وديگر كشورهاي زير سلطه شوري ، به نظام ليبراليستي گرايش پيدا كردند وعلايق خود را با ام القراي ماركسيسم به حداقل رساندند .جهان سوم كه از تضاد شرق و غرب در دوران جنگ سرد ، از موقعيت تقريباً مناسبي برخوردار بود ؛ پس از اين برهه با بي مهري هاي هر دو بلوك روبه رو شد . دوران سردرگمي چند ساله آنها با توجه به تضاد منافع ايشان ، تمايلات و ايدئولوژيهاي متفاوت واختلاف ن …

نوشته برخورد یا گفتگوی تمدنها در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :برخورد یا گفتگوی تمدنها
http://file-yab.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af-%db%8c%d8%a7-%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%af%d9%86%d9%87%d8%a7-2/

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 740
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 12,749
  • بازدید کلی : 79,398